Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa Oranżady Hellena, pod hasłem: Cudze chwalicie, swego nie znacie. Zakrojone na szeroką skalę działania mają na celu promocję kultowego napoju marki Hellena oraz aktywne włączenie konsumentów w udział w poszczególnych etapach kampanii.
W ramach akcji zaplanowano działania promocyjne w radiu, internecie (w tym w mediach społecznościowych i na dedykowanym kanale na YouTube), w miejscach sprzedaży oraz kampanię outdoorową. Wybrane kanały komunikacji pozwalają dotrzeć do wszystkich grup docelowych marki. Poprzez wykorzystanie synergii mediów i spójności komunikatów, kampania ma bardzo szeroki zasięg.
Ambasadorami kampanii został kabaret Ani Mru Mru. Jego członkowie wcielają się w rolę podróżników, zjeżdżających całą Polskę. Podczas ich wypraw, powstają zabawne felietony w formie filmików, spotów radiowych oraz fotorelacji, opisujące wszystko to, co jest ważne dla konsumentów – zabawa, odpoczynek, radość, bliskość z innymi, a wszystko w nawiązaniu do Oranżady Hellena.