Logo

Marketing MIX

Nowa NESTEA na outdoorze

Nowa, brzoskwiniowa NESTEA Green Tea Peach to już trzeci z napojów marki zawierający ekstrakt z liści stewii. Wprowadzeniu nowości towarzyszy intensywna kampania marketingowa. Nowa NESTEA Green Tea Peach pojawiła się na półkach sklepowych w całej Polsce na początku marca. Wprowadzeniu nowości towarzyszy wsparcie komunikacyjne, którego kluczowymi elementami jest kampania ATL oraz outdoorowa.

W ubiegłym roku wprowadziliśmy na polski rynek wariant herbat mrożonych Nestea Green Tea zawierający ekstrakt z liści stewii, obniżając tym samym zawartości cukru w napojach. Trafiliśmy w dziesiątkę, wpisując się w aktualny trend. Konsumenci poszukują produktów niskokalorycznych, a jednocześnie o naturalnym, intensywnym smaku. Po sukcesie sprzedażowym dwóch pierwszych wariantów Nestea Green Tea wprowadzamy nowy brzoskwiniowy smak, planując dla niego intensywne wsparcie komunikacyjne. Wierzymy, że wprowadzenie kolejnej innowacji umocni pozycję NESTEA jako lidera kategorii  – komentuje Wioletta Bartosiewicz, kierownik marki Nestea w Coca-Cola Poland Services.

NESTEA Green Tea Peach otrzyma silne wsparcie, w tym PR. Wśród zaplanowanych działań jest m.in. majowa publikacja raportu o stewii, przygotowanego przy współpracy z ekspertami: dr hab. Wojciechem Kolanowskim (Wydział Nauk o  Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, SGGW) oraz Magdaleną Jarzynką, specjalistą ds. Żywienia (Poradnia Dietetyczna Dietosfera). Wśród aktywności nie zabraknie również współpracy z blogosferą, m.in. autorkami znanych blogów: kulinarnego – Smakuje.blox.pl oraz modowego – Fashionelka.pl. Dodatkowo, NESTEA nawiązała kooperację z firmą Nextbike Polska, która zaowocuje w czerwcu obecnością reklamową marki na Veturilo Warszawskich Rowerach Publicznych, a w lipcu na Poznańskich i Wrocławskich Rowerach Miejskich. Marka zapewni także wsparcie w punktach sprzedaży obecnością materiałów POS.

Działaniami z obszaru digital zajmuje się agencja K2, wsparcie ATL koordynuje McCann, BTL oraz sampling zaplanował i realizuje Havas Worldwide. Dom mediowy Starcom jest autorem planowania i zakupu mediów. Strategię działań PR przygotowała i realizuje agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.