Logo

Marketing MIX

100 numer OOH magazine

W maju OOH magazine wydał swój 100. numer. W jubileuszowym wydaniu oprócz życzeń od Klientów i Współpracowników, także wywiady z opiniotwórczymi ekspertami oraz wiele ważnych artykułów z branży reklamy. Na temat badania Postar oraz zaśmiecania przestrzeni publicznej przez reklamę zewnętrzną rozmawiamy z Prezesem IGRZ – Lechem Kaczoniem. O reklamie wielkoformatowej, jej skuteczności, kreacji i nasyceniu rynku opowiadają Agnieszka Szlaska oraz Artur Biernacki z Clear Channel Poland. Z trenerem biznesu i specjalistą od marketingu politycznego – Piotrem Tymochowiczem, rozmawiamy o odszkodowaniu od Google, polskiej marce i teorii Wywierania Wpływu. Na temat przyszłości marketingu, nowych kanałów komunikacji, promocji w czasach kryzysu oraz pozycji outdooru rozmawiamy z Markiem Kmiecikiem, Dyrektorem Marketingu i Członkiem Zarządu Hoop Polska sp. z o.o. Drukarnia Print Point – Druk Cyfrowy – Wilanów jest producentem trójwymiarowych nośników wspierających sprzedaż wyprodukowanych w technologii Is Relief 3D. Na temat technologii produkcji, jej możliwości i ograniczeń rozmawiamy z Emilem Leszczyńskim. Na temat wymagań i oczekiwań dzisiejszego shoppera, skuteczności działań w miejscu sprzedaży i trendów w trade marketingu opowiadają: Anna stawiska, research manager, oraz Artur czajka, senior consumer research team manager w firmie Nielsen.

Oprócz wywiadów i newsów w numerze także artykuły:

– Promocja Miast i Regionów
– Outdoor w finansach
– Polska Wojna Outdoorowa
– Inteligentne zarządzanie treścią
– Kontent w multimedialnej komunikacji
– Displaye w kosmetyce
– Multimedialny POS
– Shopping Show czyli zarządzanie retailem po nowemu
– Ochrona wyglądu produktu
– Tekstylia w reklamie
– Gadżety na lato
– Gadżety w medycynie