Logo

Marketing MIX

Mea Group dla Samsung Galaxy S4

Mea Group przeprowadziła dla Samsung Electronics Polska, z okazji premiery na polskim rynku nowego smartphona Samsung Galaxy S4, szeroko zakrojoną akcję promocyjną na terenie całego kraju. W ramach akcji na ulicach 33 miast pojawiło się 500 animatorów niosących tysiące kolorowych, obrandowanych logo Samsung Galaxy S4 balonów, nawiązujących do key visuala nowego telefonu, na którym radosny chłopiec podskakuje trzymając w dłoni tęczową kiść baloników. Można ich było spotkać w najpopularniejszych punktach największych aglomeracji w Polsce, a także w popularnych lokalizacjach turystycznych, takich jak Zakopane, Wisła, Szczyrk, Mikołajki, Giżycko, Władysławowo, Sopot czy Kołobrzeg. Mea Group odpowiadała kompleksowo za stronę organizacyjną akcji.

Akcja zorganizowana została z okazji premiery na polskim rynku najnowszego smartphona Samsung Galaxy S4. Pierwsza część akcji zrealizowana została w dniu, w którym nowy produkt firmy Samsung trafił oficjalnie do sklepów – w sobotę, 27 kwietnia 2013 r. pod warszawskimi sklepami operatorów komórkowych oraz przed warszawskim CH Arkadia, w którym funkcjonuje pierwszy w Polsce Samsung Brand Store. Kontynuacja akcji miała miejsce w dniach 7-11 maja br. w 33 miastach na terenie całej Polski.

Do akcji wykorzystano 5 000 balonów i 70 000 litrów helu. Mea Group odpowiadała za przygotowanie pełnej strony technicznej i logistycznej akcji, w tym zaopatrzenie animatorów w niezbędne akcesoria. Każdy z animatorów ubrany był w obrandowany strój Samsung oraz niósł kiść balonów w kolorach inspirowanych key visualem nowego Samsung Galaxy S4. Łącznie w akcji wzięło udział 500 animatorów, podzielonych na grupy po 10, 20 i 30 osób, w zależności od wielkości miasta. Celem akcji było zwrócenie uwagi na pojawienie się na rynku nowego smartphona i jego promocja w bezpośrednim kontakcie z potencjalnymi Klientami marki na terenie całego kraju.