Logo

Marketing MIX

„Owoc kultury” – nowa kampania reklamowa FRUGO

Kulturotwórcza siła FRUGO to główny motyw najnowszej kampanii reklamowej kultowej marki napoju. W ramach kampanii „Owoc kultury” powstał spot telewizyjny utrzymany w konwencji thrillera w mrocznych okolicznościach przyrody, z zaskakującą pointą i charakterystycznym sznytem, jaki nadają produkcji aktorzy – naturszczycy. Kreacja kampanii to dzieło Iwo Zaniewskiego z agencji PZL.

Hasła kampanii FRUGO: „Humanizm Wam w duszę” i „Kwiatek Ci w rękę Jadziu” wywołują pozytywne emocje, tam gdzie byśmy się tego nie spodziewali. W nieoczekiwany sposób znajdują też zastosowanie w sieci, uznawanej dotąd za siedlisko wszelkiej agresji werbalnej.  

Nowa kampania reklamowa FRUGO obejmuje spot reklamowy emitowany w TV od 17.05.2013, outdoor (citylighty), materiały POS („FRUGO Ci w koszyk”) oraz niestandardowe działania w social media. Media zakupił Mindshare, zamieszanie w sieci szykuje FaceAddicted, za PR odpowiada BrandLab.