Logo

Marketing MIX

Biuro Informacji Kredytowej: „Nie straszymy, pomagamy”

Biuro Informacji Kredytowej rozpoczyna akcję poprawy swojego wizerunku. Pod hasłem „BIK nie straszy, tylko pomaga” rusza kampania reklamowa przygotowana przez firmy 180heartbeats + Jung v. Matt, Interactive Partners i Havas Media.

Nowa kampania wizerunkowa ma na celu utrwalić obraz BIK-u jako instytucji, która pomaga dobrze przygotować się do wizyty w banku i odpowiedzialnie korzystać z produktów bankowych. Główny bohater kampanii – pluszowy futrzak, przyjaźnie wspiera klientów w świadomym poruszaniu się po rynku kredytowym. Pokazuje zalety wynikające z dostępu do pełnej historii kredytowej, a także  korzyści wynikające z  alertów SMS, które bronią przed wyłudzeniem kredytu i pozwalają monitorować terminowość spłat.

Kampania promuje produkty BIK dostępne online za pośrednictwem serwisu internetowego bik.pl, którego nowa odsłona ruszyła w ostatnich tygodniach. Chcemy uświadomić klientom, że BIK jest dla nich partnerem dającym przede wszystkim poczucie bezpieczeństwa – podkreśla Małgorzata Bielińska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Biura Informacji Kredytowej.

Akcja startuje 10 czerwca i będzie prowadzona w Internecie (na portalach o zasięgu ogólnopolskim i serwisach odwiedzanych przez potencjalnych kredytobiorców). Formaty reklamowe przygotowała agencja Interactive Partners, pluszowy bohater to koncepcja agencji 180heartbeats + Jung v. Matt, a za realizację kampanii i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Działania z różnym natężeniem będą prowadzone do końca br.