Logo

Marketing MIX

Netizens Peppermint podzielony

Agencja interaktywna Netizens Peppermint przekształca się w dwie odrębne, ale ściśle współpracujące ze sobą firmy: interaktywny dom produkcyjny Netizens i agencję reklamową Peppermint.

W 2009 roku agencje Netizens (która powstała w 1999 roku jako agencja interaktywna) i Peppermint (działająca od 2002 roku jako agencja BTL) połączyły się w Netizens Peppermint. Od tego czasu firma rozszerzała swoje kompetencje, obejmując coraz większy obszar rynku reklamowego i tworząc kolejne wyspecjalizowane działy.

W rezultacie Netizens Peppermint podzieli się z powrotem na spółki, z których połączenia powstał. Netizens to interaktywny dom produkcyjny (digital innovation house) o szerokich kompetencjach w zakresie obszarów: online advertising, software, mobile i interactive installations. Peppermint jako agencja reklamowa będzie zajmować się budowaniem strategii dla brandów, a w szczególności wprowadzaniem na rynek nowych marek, produktów i usług, prowadzeniem kampanii marketingowych, głównie w internecie i BTL-u