Kompania Piwowarska promuje wprowadzenie grapefruitowo-ananasowej wersji piwa Redd’s z pomocą kampanii samplingowej. Pod hasłem „Orzeźwiający Patrol Redd’sa” jest realizowana przez agencję IQ Marketing.
W ramach działań „Orzeźwiającego Patrolu Redd’sa” dwuosobowe zespoły „ratowników” (wyposażone w stosowny strój, gwizdki i bojki) promują nowy smak piwa Redd’s w największych miastach Polski. Wszystkim potrzebującym orzeźwienia proponują schłodzoną puszkę tego piwa.
Samplingi są częścią kampanii „Nowy Redd’s. Wszechorzeźwienie!” rozpoczętej w połowie kwietnia, przygotowanej i realizowanej przez GPD Advertising, Oto Film, Platige Image, Lubię to, Q&A Consulting i MEC. W ramach akcji podjęto działania w Internecie (m.in. odświeżenie strony redds.pl, aktywności w serwisach społecznościowych, współpraca ze Spotify i Listonic) oraz telewizji. Akcja trwa do końca czerwca.