Logo

Marketing MIX

Mobilna reklama Coca-Coli objedzie Polskę

Dom mediowy Starcom MediaVest przygotował akcję w ramach kampanii Coca-Coli „Podziel się radością”. Chętni mogą przesłać i obejrzeć swoje imiona na wielkoformatowych ekranach umieszczonych na TIR-ach podróżujących po całym kraju.

W kampanii Coca-Coli biorą udział dwa ekrany LED-owe: o powierzchni 100 metrów kwadratowych (12,8 x 7,8 m) oraz 60 metrów kwadratowych (10 x 6 m). Korzystając z prostej aplikacji SMS-owej, w której dostępne są trzy opcje: jedno, dwa lub trzy imiona/ksywki, wysyłamy je, aby już po chwili wyświetliły się  na animowanych butelkach Coca-Coli. W odpowiedzi na wysłanego SMS-a otrzymuje się wiadomość zwrotną: „Jesteś w kolejce. Obserwuj ekran. Zrób zdjęcie i podziel się ze znajomymi". Pomiędzy kolejnymi wyświetleniami imion na ekranie pojawiać się będzie znany z kampanii telewizyjnej spot reklamowy „Najlepszy kumpel”, opowiadający o letnich przygodach dwójki przyjaciół.

Mapę kolejnych miast wraz z datami pojawienia się mobilnej reklamy na ciężarówce można znaleźć na stronie podzielsieradoscia.coca-cola.pl/Events.

Zdjęcie: www.wirtualnemedia.pl