Logo

Marketing MIX

Clear Channel Outdoor na Cannes Lions 2013

Podczas Cannes Lions 2013 powstanie pierwsze na świecie interaktywne, ręcznie malowane dzieło łączące outdoor i social media.

Clear Channel Outdoor, jedna z największych na świecie firm reklamy zewnętrznej, przeprowadzi podczas Festiwalu w Cannes kampanię, która pokaże jak można kreatywnie można łączyć social media i outdoor.
Podczas całego Festiwalu toczyć się będzie dyskusja na Twitterze, dotykająca różnych aspektów kreatywności, z której powstanie obraz – dzieło artystyczne wykonane na żywo techniką „micrography”. (Micrography, po polsku mikrokaligrafia, to technika używająca tekstu do tworzenia obrazów czytelnych z dystansu)

Na gigantycznym billboardzie/muralu umieszczonym na dachu Le Grand Hotel w Cannes (wymiar 16×4 m) 3 artystów umieszczać będzie codziennie od 16 czerwca najlepsze posty z dyskusji na Twitterze i tworzyć na żywo obraz naszej kreatywności. Clear Channel Poland, polski oddział CCO, aktywnie uczestniczy w tym projekcie.

Każdy może stać się częścią tego wydarzenia! Na bieżaco dyskusja wokół festiwalowych wydarzeń na Twitterze www.twitter.com/ClearChannel_PL. Wydarzenia z Cannes można również śledzić na bieżąco Fanpagu na Facebook’u
www.facebook.com/ClearChannelPoland.