Logo

Marketing MIX

OOH Academy – program edukacyjny Ströera

Grupa Ströer zainaugurowała program edukacyjny OOH Academy, którego celem jest upowszechnianie wiedzy na temat funkcjonowania rynku reklamy zewnętrznej oraz skutecznego planowania i realizacji kampanii outdoorowych.

Pierwszym elementem programu jest cykl warsztatów skierowanych do osób zawodowo zajmujących się kreacją i realizacją kampanii reklamowych oraz do wszystkich, którym zależy na znajomości i umiejętności wykorzystania w praktyce najnowszych trendów marketingowych. Podczas spotkań szkoleniowych eksperci rynku mediów i reklamy dzielą się swoją wiedzą m. in. na temat celu i sposobu łączenia reklamy zewnętrznej z technologiami mobilnymi, najnowocześniejszych sposobów planowania kampanii OOH oraz badania jej świadomego i nieuświadomionego wpływu na decyzje zakupowe.  

Warsztat Inauguracyjny odbył się 4 czerwca w warszawskim hotelu Hilton. Jego uczestnikami byli pracownicy największych domów mediowych (m. in. Mediacom, MEC, Mediavest, Lowe Media, Initiative Media, VIVAKI, Universal McCann, Posterscope, Equinox i Maxus), natomiast w rolach prelegentów wystąpili uznani eksperci zewnętrzni oraz doświadczeni specjaliści z ramienia Grupy Ströer.

Kolejny warsztat z cyklu OOH Academy odbędzie się we wrześniu 2013 roku. W dalszych etapach działalności edukacyjnej firma planuje m. in. organizację debat, forów dyskusyjnych oraz innych form wymiany doświadczeń, które uznane zostaną za najlepiej spełniające oczekiwania przez grupę docelową.