Logo

Marketing MIX

Rebranding pizzerii Da Grasso

Sieć pizzerii Da Grasso zmienia swój wizerunek. Akcja pod hasłem  „Dobrzy przyjaciele, dobra zabawa, pyszna pizza” obejmuje rebranding, wprowadzenie nowej strategii komunikacji i zunifikowanie wystroju lokali – wszystko by zwiększyć rozpoznawalność marki.

Nowe logo jest bardziej opływowe, wprowadzono również inną czcionkę, niezmienna natomiast pozostała jego kolorystyka. Zostanie również ujednolicony wystrój lokali wedle jednakowych standardów. Działania komunikacyjne przygotowywać ma od tej pory centrum Da Grasso we współpracy z partnerami sieci, by stały się one spójne.

Poza modyfikacjami wizerunkowymi i marketingowymi wprowadzane będą również zmiany biznesowe, mające na celu optymalizację funkcjonowanie firmy i jej partnerów. Zarząd Da Grasso szacuje, że działania te spowodują wzrost dochodów franczyzobiorców o nawet 30 proc. do końca 2014 roku.

Zmiany zostały wprowadzone po przeprowadzonych badaniach  wśród franczyzobiorców i klientów sieci. Ich wdrażanie potrwa około roku.