Logo

Marketing MIX

Agencja DBB z 3 nominacjami na Cannes Lions 2013

Trzy tablice outdoorowe z reklamami McDonald’s przygotowane przez agencję DDB Warszawa otrzymały trzy nominacje w konkursie Cannes Lions: w kategorii Media Lions oraz dwie w kategorii Outdoor Lions.

W kategorii Media Lions nominowano tablicę, na której dwa razy dziennie pojawia się rysowane kredą menu dostępne w tym czasie w restauracji. Natomiast na shortliście kategorii Outdoor Lions znalazły się dwie reklamy: oferty śniadaniowej McCroissant oraz McMuffin. W zeszłym rou  DDB Warszawa zdobyła w konkursie trzy nagrody – dwa Srebrne Lwy i Brązowego Lwa – za inną reklamę McDonald’s: „Rozkład jazdy” zainstalowany na Dworcu Centralnym w Warszawie (zobacz więcej).

Wczoraj w Cannes ogłoszono nominacje w kategoriach: Creative Effectives Lions, Mobile Lions, PR Lions, Press Lions, Outdoor Lions, Media Lionn, a w dniu dzisiejszym zostaną ogłoszone nominacje w kolejnych kategoriach: Cyber Lions, Radio Lions i Design Lions.

Do tegorocznej edycji konkursu 144 prace zgłosiły 34 polskie firmy. Najwięcej w kategoriach: Press (23), Media (22), Promo & Activation (18) i Direct (16). Najwięcej zgłoszeń przesłały: DDB Warszawa (29) oraz Leo Burnett Warsaw (27).