Logo

Marketing MIX

Chocolissimo – dobra marka

Marka Chocolissimo została wyróżniona tytułem Dobra Marka 2013 – Jakość, Renoma, Zaufanie w kategorii: Oryginalne prezenty. Wyróżnienie zostało przyznane przez Redakcję Biznes Trendy w Dzienniku Rzeczpospolita oraz Redakcję Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej. Tytuł Dobra Marka przyznawane jest najbardziej rozwojowym i najlepiej rokującym markom na polskim rynku, gdzie pod uwagę wzięte zostały: pozycja rynkowa marki i jej siła, jakość prezentowana przez dany produkt lub usługę, ale również stopień zaufania konsumentów.

MM Brown właściciel marek Chocolissimo oraz Chocotelegram jest jednym z najważniejszych dystrybutorów luksusowej czekolady w Polsce, która pochodzi od wyselekcjonowanych dostawców z całego świata. Rynkowy sukces firma zawdzięcza innowacyjnym produktom, doskonałej współpracy z klientami korporacyjnymi oraz sprzedaży internetowej