Logo

Marketing MIX

Konkurs Dyrektor Marketingu 2012 roku oficjalnie rozstrzygnięty

Główną nagrodę wręczył Prezes Mediarun – Paweł Netczuk, a zwycięzcą w tegorocznym konkursie został Pan Jacek Furman z firmy Aflofarm Farmacja Polska Sp. z. o. o.

W kategorii NGO w której przyznawane są nagrody dla organizacji pozarządowych zwyciężył Jakub Marczyński ze Stowarzyszenie Wiosna.

Trzecie edycja konkursu odbyła się dzisiejszego wieczoru w Gdańsku. Rangę przedsięwzięcia podkreśla dodatkowo skład Kapituły Konkursu złożonej z ekspertów branżowych, laureatów poprzednich edycji, partnerów, sponsorów Konkursu, jak również z przedstawicieli mediów.

Zwycięzców konkursu w pozostałych kategoriach kapituła  wyróżniła następujące osoby:

– Osobowość Marketingu Roku 2012 za Rebranding roku otrzymała  Marta Życińska z firmy  P.Z.U. S.A.
– Osobowość Marketingu Roku 2012 za wyjątkowe efekty na rynkach międzynarodowych otrzymał Grzegorz Filipek  z firmy  Oknoplast sp. z o.o.
–  Osobowość Marketingu Roku 2012 za Innowacyjne działania w mediach otrzymał  Łukasz Kościuczuk  z Fundacja Synapsis za kampanie służącej służy budowaniu społecznej świadomości istoty problemu autyzmu oraz efektywności terapii i edukacji dzieci dotkniętych tą chorobą.
– Osobowość Marketingu Roku 2012 za Wyjątkową efektywność przy niskim budżecie  otrzymała Gabriela Antczak z firmy Kupiec Sp. z o.o.
– Osobowość Marketingu Roku 2012 za Thinking outside the box otrzymał Wojciech Bortkiewicz  z marki Stock Polska Sp. z o.o. za rekonstrukcję legendy polskiej motoryzacji-  samochodu marki SYRENA.
– Osobowość Marketingu Roku 2012 za Młody Wilk – Odkrycie roku – Ariel Maciaszek z firmy Tani opał sp. z o.o.za świeże innowacyjne pomysły i ich realizacje.
– Osobowość Marketingu Roku 2012 za wyjątkową efektywność społeczna otrzymał Jacek Maciejewski – Stowarzyszenie Rak’n’Roll. Wygraj Życie!
– Osobowość Marketingu Roku 2012 za Innowacyjne wykorzystanie nowych technologii otrzymała Natalia Załęcka – Getin Nobel Bank S.A. za stworzenie aplikacji mobilnej Getin Bank.

– Misją Konkursu Dyrektora Marketingu Roku jest nagradzanie niebanalnych osobowości z dziedziny marketingu. Poszukujemy i wskazujemy ludzi z pasją, którzy dzięki swojemu talentowi, otwartości i konsekwencji w kierowaniu działaniami marketingowymi, osiągają sukcesy rynkowe mające przełożenie na wynikifinansowe firmy oraz ich pozytywny wizerunek  – mówi Paweł Netczuk, Prezes spółki Mediarun oraz organizator Konkursu- i dodaje – zadaniem biznesu jest przekształcenie zmian w innowacje, a więc w nowy biznes, a kwestie marketingu i innowacyjności są ważniejsze od stanu finansów firmy – ta filozofia Petera Druckera w dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie jeszcze bardziej zyskuje na znaczeniu.

PARTNERZY KONKURSU: Polpharma, Havas, Bank Polski PKO, Eurozet, AMS, Multikino Media, Dragon Rouge, DDB, Initiative,  KPMG, Performance Media, Infor, PMPG, ONET, Clever Frame, 180 HB, IMS, L-S-W