Dom mediowy Mindshare Polska wprowadził do swojej oferty nowe, pionierskie narzędzie do planowania efektywnej częstotliwości ekspozycji reklam w mediach. MindMonitor pozwala precyzyjnie oszacować optymalną liczbę kontaktów z przekazem reklamowym, w zależności od celu kampanii. Rozwiązanie domu mediowego Mindshare Polska, uwzględniając optymalną liczbę ekspozycji reklamy w mediach, udoskonala proces planowania kampanii i pozwala efektywniej zarządzać budżetami reklamowymi Klientów.
– MindMonitor to narzędzie, które usprawnia optymalizowanie kampanii reklamowych, dostarczając klientom kluczowe dane z punktu widzenia efektywności działań. Poza doborem mediów i zasięgiem kampanii, możemy teraz precyzyjnie określić, jak często powinna pojawić się ekspozycja marki czy produktu, aby osiągnąć zamierzone cele reklamowe. Znakomite wyniki kampanii realizowanych dla globalnych reklamodawców na wielu europejskich rynkach potwierdzają skuteczność i efektywność zastosowania tego narzędzia – powiedziała Dagmara Robak, Partner, pion Business Planning w domu mediowym Mindshare Polska.
MindMonitor wykorzystuje zaplecze technologiczne i badawcze domu mediowego Mindshare, pozwalając precyzyjnie określić efektywną częstotliwość, czyli rekomendowaną liczbę kontaktów z przekazem reklamowym.