Logo

Marketing MIX

OOH Magazine: Polska wojna outdoorowa

W ostatnim numerze OOH Magazine poruszyliśmy temat natłoku reklam outdoorowych zalewających  polskie miasta. Zniszczone, nie zawsze profesjonalne plakaty, billboardy, dykty i wszelkie inne nośniki szpecą przestrzeń publiczną.  Dodatkowo, nie wszystkie zamieszczone są zgodnie z prawem i w wyznaczonych do tego miejscach. Z drugiej strony zdarza się, że działające legalnie reklamy są niszczone i uszkadzane. Czy mamy już doczynienia z polską wojną outdoorową?

Przygotowując materiał korzystaliśmy z tekstów zamieszczonych na blogu PrzerwaNaReklame.pl agencji marketingowej Płodni.com, komentarza udzielił nam również Radosław Włoczewski, Dyrektor Kreatywny Agencji Marketingowej Płodni.com

Tekst „Polska wojna outdoorowa” możecie przeczytać pod linkiem: pub.oohmagazine.pl/2013/articles/OOH100_Plodni.pdf