Simplicity – Creative Printing House – stworzył na potrzeby trwającej kampanii reklamowej poznańskiego City Center „Budujemy” nowy świat – serię wielkopowierzchniowych reklam wykorzystanych na nośnikach outdoor w centrum Poznania. Jesienią zapowiadana jest druga odsłona kampanii, w której Simplicity wyprodukuje niestandardowe nośniki ambientowe.
Poznań City Center – nowe centrum handlowe jest w fazie powstawania. Stąd hasło całej kampanii: „Budujemy”. Budują się sklepy, oferta restauracyjna, parkingi. Informacje o dalszych etapach będa ujawiane w kolejnych odsłonach, dzięki czemu mieszkańcy Poznania sukcesywnie poznają powstającą dla nich ofertę. Kampania zaplanowana jest na najbliższe miesiące.
Strategię działań i kreację kampanii przygotowała agencja GPD Advertising, obsługą działań interaktywnych zajmuje się Wide Open, a produkcją wszystkich materiałów reklamowych, w tym nowoczesnych, wymagających i wieloformatowych powierzchni – Dom Produkcyjny Simplicity.
Kolejne odsłony kampanii „Budujemy” – już wkrótce. Strona www.poznajcentrum.pl będzie się stopniowo przekształcać w docelową stronę nowego centrum handlowego.
Jesienią zaplanowany jest drugi etap kampanii związany już z wielkim otwarciem. Oprócz standardowo wykorzystywanych mediów zaplanowane są działania ambientowe, nad którymi pracuje Simplicity.