17 czerwca br. podczas gali w Warszawskim Hotelu Polonia Palace po raz ósmy wyłoniono marki i firmy wysokiej reputacji – PremiumBrand 2013. Po raz drugi również nagrodzono marki w pilotażowym badaniu na grupie specjalistów rynku budowlanego.
PremiumBrand jest jedynym na polskim rynku projektem, który kompleksowo bada reputację marek wśród konsumentów i firm w otoczeniu biznesowym. Projekt prowadzony jest od 2006 roku.
Tytuły Marki Wysokiej Reputacji PremiumBrand 2013 zdobyły następujące marki: Cisowianka, ENERGA, RTV EURO AGD, Raiffeisen Polbank, MOKATE, ORANGE, ŻABKA, BANK BPH S.A., CERSANIT, OPOCZNO, LOTTO, LINK 4 oraz Credit Agricole Bank Polska SA.
Tytuły Firmy Wysokiej Reputacji PremiumBrand 2013 zdobyła firma Raiffeisen Polbank.
Tytuł Marki Wysokiej Reputacji PremiumBrand 2012 w sektorze budowalnym otrzymała marka TIKKURILA.
Reputacja marek w badaniu PremiumBrand oceniana jest na podstawie 4 wymiarów: referencji, atmosfery medialnej, firmy jako pracodawcy, społecznego zaangażowania oraz w przypadku firm dodatkowo na wymiarze – firma jako partner biznesowy. W badaniu pilotażowym w sektorze budowalnym pod uwagę były brane 4 wymiary: trwałość, gotowość do polecenia, wartość cenowa, funkcjonalność. Badania prowadzone są metodą CAWI na próbie 500 konsumentów oraz 100 firm, a w przypadku badania pilotażowego w sektorze budowalnym, na grupie 100 specjalistów tego rynku.
Organizatorem projektu jest MMT Management odpowiedzialny za projekty i konkursy. Za realizację badania odpowiada Dom Badawczy Maison.
Więcej informacji: www.premiumbrand.pl