Logo

Marketing MIX

Rexona Men Możesz:Więcej – interaktywny magazyn na tablety

Unilever we współpracy z agencją Yellow Hat i domem mediowym PHD wprowadził na rynek wyjątkowy interaktywny magazyn na tablety.

Tablety i smartfony stają się narzędziami interaktywnymi, które coraz bardziej wnikają w naszą codzienność. Stają się „cyfrowym hubem”, organizującym nasz czas, nasze zajęcia zawodowe i domowe. Rexona wprowadziła właśnie do sklepów Apple AppStore oraz Google Play nowatorski magazyn na tablety – medium z pogranicza prasy, aplikacji na smartfony oraz Internetu. To pierwszy tego typu magazyn wśród marek kosmetycznych w Polsce.

Magazyn „Rexona Men MOŻESZ:WIĘCEJ” jest wyjątkowym, mega-interaktywnym miesięcznikiem stworzonym specjalnie na tablety, który całą swoją zawartością pokazuje, że rzeczywiście „można więcej”.

Począwszy od okładki magazyn wciąga użytkownika w interakcję, pozwalając mu odkrywać więcej przez dotyk, przesuwanie palcem, oglądanie materiałów video oraz wędrówkę po interaktywnej mapie. Komunikuje się z użytkownikiem poprzez wielowarstwowy układ treści oraz „płynny” układ elementów, dostosowujący się automatycznie do orientacji ekranu.

– Według badań Gartnera, czytanie należy do najpopularniejszych czynności wykonywanych na tablecie. Urządzenia mobilne otwierają zupełnie nowe możliwości w komunikacji marki z konsumentem oraz oferują nowe narzędzia do głębszego zaangażowania użytkownika – mówi Business Team Leader Deodorants & Signal, Poland and Baltics – Agnieszka Zychora.

Superbohaterem pierwszego numeru magazynu jest Kimi Räikkönen, mistrz Formuły 1, a tematem przewodnim „Więcej Adrenaliny”. Opowiadamy też historię Juniora i pokazujemy jego fenomenalne popisy taneczne. Treść w pozytywnie szalony i nakręcony sposób oddaje charakter produktów Rexona Men, podkreślając witalność marki, poczucie bezpieczeństwa przy wzmożonym wysiłku i wyjątkowych wyczynach zwykłych ludzi.

„Rexona Men MOŻESZ:WIĘCEJ” jest medium przekraczającym bariery: jest aplikacją i jest telewizją, jest Internetem i prasą. Odpowiada na przemianę, dokonującą się w zachowaniu nowoczesnego konsumenta, oferując nowy poziom komunikacji z marką i produktami Rexona Men.