Logo

Marketing MIX

Jak korporacje funkcjonują w mediach społecznościowych?

Funkcjonowanie korporacji i firm w mediach społecznościowych, prawne podstawy  i narzędzia social media, a także rola komunikacji w korporacji AD 2013 to tylko niektóre z tematów najbliższej edycji Social Media Day Poland. Wydarzenie dedykowane przedstawicielom świata biznesu odbędzie się już 25 czerwca 2013 w Warszawie.

25 czerwca 2013 w Warszawie odbędzie się jedenasta edycja Social Media Day Poland – konferencji o social media i rewolucji komunikacyjnej, jaka się dzięki nim dokonała. To także polski akcent Dnia Mediów Społecznościowych, który na całym świecie obchodzony jest 30 czerwca. Konferencja na stałe wpisała się już na mapę wydarzeń branży interaktywnej w Polsce, za każdym razem gromadzi około 300 osób żywo zainteresowanych tematyką mediów społecznościowych: ekspertów i adeptów branży, a także wszystkie osoby stale podążające za rozwojem social media.

Wśród prelegentów wydarzenia znajdą się m.in.: Ewa Don-Siemion (współzałożycielka Kancelarii Prawnej Chajec, Don-Siemion&Żyto Sp.k.), Barbara Czyżowicz-Lorek (E-marketing Senior Coordinator/Marketing w Deloitte), Piotr Biniewicz (Global IT Operations Manager w Procter&Gamble), Konrad Ciesiołkiewicz (Dyrektor Public Relations i Sponsoringu w Orange Polska).