Logo

Trade marketing

Kamery IP narzędziem wspierającym sprzedaż

Jakie trasy wybierają klienci robiąc zakupy w sklepie? Przy których półkach spędzają najwięcej czasu? Jak długo czekają w kolejce do kasy? To bardzo ważne informacje dla marketerów, merchandiserów i kierowników sklepów wpływające na podnoszenie zadowolenia klienta, skuteczności sprzedaży oraz akcji marketingowych. Można je uzyskać dzięki inteligentnym aplikacjom, z jakich korzystają nowoczesne systemy nadzoru wizyjnego IP instalowane w sklepach.

Systemy kamer dozorowych w sklepach oprócz zwiększenia bezpieczeństwa i wyeliminowania strat związanych z kradzieżą asortymentu pełnią dziś w sektorze handlu wiele innych funkcji wspierających sprzedaż. Umożliwiają poznanie i analizę zachowania klientów w sklepie, co pozwala na stymulowanie procesów wpływających na podejmowanie decyzji zakupowych.

Kamery IP pomagają także dostosować rozplanowanie ekspozycji sklepu do preferencji klientów, podnieść efektywność pracy personelu i usprawniać obsługę klienta. Dane dostarczane przez sieciowe systemy wizyjne handlowcy mogą wykorzystać do analizy statystyk w czasie rzeczywistym i odpowiedniego reagowania.