Logo

Marketing MIX

Urszula Marzec nowym Marketing Managerem telewizji Viasat

Z dniem 1 lipca do polskiego zespołu telewizji Viasat, dołączyła Urszula Marzec, która objęła stanowisko Marketing Managera. Będzie ona odpowiedzialna za strategię komunikacji, rozwój i kompleksowe działania marketingowo – PRowe dla Polsat Viasat Nature, Polsat Viasat Explorer i Polsat Viasat History. Kanały Polsat Viasat to jedne z najchętniej oglądanych kanałów tematycznych w Polsce. Dostępne są w pakiecie wielu operatorów telewizji kablowej, a także na platformie Cyfrowego Polsatu.

– Od dawna przyglądałam się prężnemu rozwojowi telewizji Viasat na polskim rynku i cieszę się, że będę mogła przyczynić się do dalszego budowania jej pozytywnego wizerunku. Jestem pewna, że nadchodzący okres będzie dla całego zespołu czasem wytężonej pracy i ugruntowania naszej silnej pozycji na polskim rynku- powiedziała Urszula Marzec.  

Urszula Marzec od grudnia 2006 roku, jako Brand Manager, odpowiadała za strategię i marketing kanałów tematycznych CANAL+ Cyfrowego SA; MiniMini+, ZigZap (obecnie teleTOON+), Hyper+ i PLANETE+.