Logo

Marketing MIX

Tyskie stawia na MobiJety

Na nośnikach MobiJet, należących do Jet Line, rozpoczęła się wakacyjna kampania outdoorowa marki Tyskie. Tyskie jest partnerem i sponsorem letnich imprez w miejscowościach nadmorskich.  

Działania reklamowe są zaplanowane na kilka wakacyjnych tygodni w popularnych miejscowościach województwa zachodniopomorskiego i w Trójmieście. Layouty nawiązują do plenerowych imprez z historią w tle, na które mieszkańców i urlopowiczów zaprasza Tyskie.    

– MobiJety to reklama mobilna, pojawia się tylko wtedy, gdy jest potrzebna i w miejscach, gdzie jest to uzasadnione. Informacja o planowanych imprezach trafia do wybranej grupy osób – podkreśla Ania Żegocka, Senior Account Manager Jet Line, która odpowiada za realizację kampanii.  

Media do kampanii zaplanował dom mediowy MEC. Do Jet Line należała rekomendacja nośników i pełen nadzór logistyczny nad przebiegiem kampanii. Produkcję plakatów i obrandowanie nośnika mobilnego zrealizował Dział produkcji Jet Line. Warto podkreślić, że mobilne billboardy – MobiJety – poruszają się w konwojach trzech samochodów, reklamowe auta jeżdżą i parkują obok siebie.