Logo

Marketing MIX

Kampania DAX Cosmetics – przebadają skórę plażowiczów

Rusza eventowa akcja DAX Cosmetics, w ramach której nadbałtyckie kurorty odwiedzi melanobus pozwalający na badania skóry. Głównym partnerem akcji – realizowanej przez agencję Project Ambient – jest magazyn „Cosmopolitan”, a także Centrum Onkologii oraz Fundacja "Tam i z Powrotem".

Project Ambient  zorganizuje serię eventów w 14 nadmorskich miejscowościach, gdzie lekarze w specjalnie do tego celu przygotowanym melanobusie przebadają skórę wszystkich chętnych plażowiczów. Zarówno wśród dzieci jak i rodziców organizatorzy przeprowadzą konkursy wiedzy na temat świadomego opalania, dbania o zdrowie, a także znajomości miejscowości, w której aktualnie będzie stacjonował melanobus. Zwycięzcy otrzymają kosmetyki marki Dax.

Melanobus w dniach 8-21 lipca odwiedzi 14 miejscowości z Sopotem, Łebą i Kołobrzegiem na czele. Akcja zostanie zapoczątkowana w Międzyzdrojach, a następnie pojazd będzie się pojawiał codziennie w innym mieście. Badania zostaną przeprowadzone w godzinach 10-18.