Logo

Marketing MIX

Nestea wypływa na szerokie wody – trwa największa akcja samplingowa marki

19 największych polskich miast, 24 nadmorskie kurorty, działania w punktach sprzedaży oraz wodowanie i rejs Barki Nestea. Wystartowała największa akcja samplingowa marki Nestea.

Letnie miesiące to moment kulminacyjny tegorocznej kampanii Nestea. Po przygotowaniu aplikacji mobilnej „Początek czegoś niezwykłego” nadszedł czas na aktywności w terenie. Już od czerwca ekipy Nestea pojawiły się w najbardziej ruchliwych punktach miast.

Sampling dotyczy cytrynowego wariantu Nestea Black Tea. Specjalnie wyprodukowane na ten cel 250 ml butelki posiadają krawatkę z QR kodem za pomocą którego każdy konsument może pobrać aplikację mobilną „Początek czegoś niezwykłego”. Aplikacja jest plannerem wydarzeń w 10 największych polskich ośrodkach miejskich, który każdego dnia podsuwa pomysły na niebanalne spędzanie czasu w mieście.

Akcja samplingowa, oprócz dystrybucji Nestea, angażuje konsumentów przez przygotowane gry i zabawy. Dla osób, spędzających lato nad polskim morzem Nestea przygotowała specjalne strefy, w których można zrelaksować się przy zachodzie słońca.

Sierpień to rejs Barki Nestea „Smak Orzeźwienia” i liczne samplingi w mazurskich portach. Już 1 sierpnia o g. 17 w Sun Porcie w Mikołajkach odbędzie się wielkie wodowanie Barki, która następnie wyruszy w rejs po Mazurach. Na jej pokładzie każdy będzie miał możliwość zrelaksować się, przepłynąć do kolejnego portu, wziąć udział w atrakcjach czy zadzwonić do RMF FM i złożyć słoneczne życzenia swoim znajomym.

Za całość akcji samplingowej, od kreacji po realizację, odpowiedzialny jest Havas Engage Warsaw. Agencja K2 odpowiada za kreację i produkcję aplikacji mobilnej oraz przygotowanie podstrony dedykowanej aktywności. Dom mediowy Starcom zaplanował i kupił media. Działania PR prowadzi Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.