Logo

Marketing MIX

Rusza nowa kampania reklamowa marki Redd’s

W lipcu rozpocznie się kampania promująca dwa nowe smaki Redd`s dostępne w limitowanej, letniej ofercie. Spoty reklamowe, emitowane w największych stacjach telewizyjnych, skierowane będą zarówno do kobiet jak i mężczyzn. Kampanię reklamową uzupełnią działania w Internecie, sampling, działania PR i BTL oraz promocja w punktach sprzedaży.

„Wybierz swoje jabłko” to główne hasło tegorocznej kampanii Redd`s bazujące na przekonaniu, że wszyscy ludzie mają różne preferencje, w tym smakowe, i lubią sami dokonywać wyboru. Właśnie dlatego marka wprowadziła tego lata aż dwie nowości o smaku jabłkowym. Redd's Apple Dry wyróżnia się orzeźwiającym, wytrawnym smakiem z nutką mięty oraz obniżoną zawartością alkoholu (2,5%). Redd’s Apple Max ma natomiast wyrazisty, mocno owocowym smak i większą zawartość alkoholu (4,5%).

Tegoroczna kampania w TV obejmuje dwa spoty reklamowe: o długości 30 sekund, oraz krótsze 15 sekundowe. – Przygotowana przez nas kreacja zdecydowanie różni się od poprzednich. Jest bardzo nowoczesna, inspirowana światem popartu i komiksu, skierowana do ludzi w wieku 18 – 34 – dodaje Aleksandra Zarychta-Kużalska, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.

Wielokanałowa kampania marketingowa obejmie także, sampling, materiały POSM, gazetki klienckie w punkach sprzedaży oraz promocyjną ekspozycję w postaci standów. Działania w digitalu zakładają m.in współpracę ze Spotify, Listonic, YouTube, odświeżenie strony internetowej www.redds.pl oraz liczne aktywacje konsumentów na fan pagu marki na Facebook`u.

Kreację spotu przygotowała agencja Grey Group Poland. Działania digital realizuje agencja Lubię to – Social Media Agency, działania PR – Q&A Consulting, BTL – IQ Marketing. Media zakupił dom mediowy MEC. Kampania potrwa do połowy września.

Więcej na: www.facebook.com/redds oraz redds.pl