Logo

Marketing MIX

310 nośników outdoorowyh w nowej kampanii Getin Bank

15 lipca br. rozpoczęła się kampania marketingowa Getin Banku, która jest kolejną odsłoną nowej strategii promującej ideę praktyczności. Przekaz skupiony jest wokół promocji darmowego limitu kredytowego w wysokości 1000 PLN oraz innowacyjnej karty z wyświetlaczem. W działaniach, które zaplanowano na okres czterech tygodni, wykorzystano ATL-owe nośniki reklam: spoty telewizyjne, outdoor oraz akcje w Internecie.

Karta debetowa z wyświetlaczem, na którym można sprawdzić stan konta oraz darmowe 1000 PLN limitu kredytowego to produkty promowane w ramach kolejnej kampanii marketingowej Getin Banku. Z kolei MarsterCard Display to pierwsza na świecie interaktywna karta z wyświetlaczem, która łączy tradycyjne funkcje płatnicze z możliwością komunikowania się z bankiem bez używania komputera czy telefonu. Dzięki zamontowanemu wyświetlaczowi oraz mini klawiaturze można m.in.: sprawdzić stan swojego rachunku, przeczytać wiadomości od banku oraz wykorzystać kartę jako token do bankowości internetowej. Karta została wyróżniona tytułem Światowej Innowacji w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu branży reklamowej Cannes Lions. Oba rozwiązania pokazują, że Bank stale rozwija funkcjonalności konta Getin UP, chcąc oferować produkty, które są jak najbardziej użyteczne dla klientów.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Na jej potrzeby wyprodukowano cztery spoty promocyjne (2×15 i 2×30), które będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych. Wykorzystano również 310 nośników outdorowych wyeksponowanych w 10 największych miastach Polski oraz narzędzia reklamowe wykorzystujące potencjał Internetu, m.in. display, mailing i kampanię linków sponsorowanych.

Getin Bank uruchomił także specjalną stronę internetową www.getinup.pl/oddzialy, na której można odbyć wirtualny spacer po nowych oddziałach banku, które są wyposażone w nowoczesny sprzęt multimedialny i zostały przygotowane zgodnie z nową identyfikacją wizualną banku. Klienci mają do dyspozycji już 16 z 30 takich placówek, które zostaną otwarte jeszcze w tym roku.

Kreację kampanii TV przygotowała agencja DDB Warszawa. Za zakup mediów odpowiada MediaVest. Materiały drukowane oraz internetowe opracowało wewnętrzne studio graficzne Getin Banku. Działania PR prowadzi firma Lighthouse Consultants.