Logo

Marketing MIX

Drugi Business Mixer Klubu Agencji Eventowych

10 lipca br. odbył się drugi Business Mixer Klubu Agencji Eventowych. Tematem dyskusji pomiędzy przedstawicielami agencji i zaproszonymi reprezentantami ze strony klientów była ocena jakości produkcji i obsługi eventów.

Gośćmi specjalnymi panelu była Marta Życińska, dyrektor biura marketingu PZU, Piotr Gołos, dyrektor Departamentu Spraw Zagranicznych, Marketingu i PR w PZPN oraz Artur Szyman, Lighting Designer w firmie Light Up. Z ramienia KAE w rozmowie udział brali: Szymon Walkiewicz, partner WALK, Prezes Zarządu Klubu Agencji Eventowych, Adam Górko, Prezes Zarządu MyPlace oraz Kuba Śliwiński, Dyrektor Zarządzający MyPlace.

Spotkanie poświęcone było próbie odpowiedzi czym jest jakość eventu i jakimi parametrami klienci się posługują dokonując oceny realizacji. Ponadto uczestnicy dyskutowali na temat tego czy na etapie oferty można dokonywać oceny jakości przyszłego eventu. Ponadto omawiane kwestie związane z relacjami panującymi na linii klient – agencja oraz ich wzorcowymi modelami. Na końcu uczestnicy skupili się na obszarze pomysłów własnych agencji – ich specyfiki, tego jak powinny być one przygotowywane oraz prezentowane.

Dialog od samego początku miał żywy charakter, gdyż szybko okazało się, że zebrani goście często różnie postrzegają sukces wydarzenia. Podczas dyskusji paneliści wskazywali subiektywne zadowolenie klienta czy też finalnych odbiorców, jako najważniejsze czynniki oceny. Kluczowe są również stopnień realizacji założonych celów biznesowych, zwrot z inwestycji czy zyskane leady. Zebrani goście podkreślali również wagę poziomu kreacji i jakości dostarczanego w ramach wydarzenia contentu np. zaproszonych artystów czy prowadzących galę.

– Cieszy mnie fakt, że frekwencja zdecydowanie dopisała, a sama dyskusja była bardzo owocna. Uważamy, że możliwość spokojnego porozmawiania o istotnej dla branży tematyce z naszymi klientami jest bardzo cenne dla obu stron. Dzięki temu możemy lepiej poznać nasze postrzeganie różnych kwestii – tematów nam z pewnością nie zabraknie. Mam również nadzieję, że wszystkim zaproszonym gościom spodobało się także samo miejsce naszego ostatniego spotkania – powiedział Adam Górko, Prezes Zarządu MyPlace, agencji organizującej środowy Business Mixer.

Członkowie Klubu Agencji Eventowych już planują kolejne spotkanie w ramach swojego cyklu Business Mixer.