Logo

Marketing MIX

Mood Polska komunikuje się na Facebook.com

Wraz z nieustannym wzrostem popularności social media w Polsce, Mood Polska rozpoczęła komunikację z klientami wykorzystując serwis Facebook. Na profilu lidera marketingu sensorycznego i Experience Design, internauci mogą dowiedzieć się wielu merytorycznych informacji oraz ciekawostek związanych z marketingiem empirycznym i projektowaniem architektury pozytywnych doświadczeń.

Obecnie Facebook to największy międzynarodowy portal społecznościowy, skupiający ponad dziesięć milionów użytkowników w Polsce. Mood Polska, specjalizująca się w marketingu sensorycznym i Experience Design, postanowiła wykorzystać ten kanał marketingowy i rozpoczęła działania social media.

– Nasze działania na tym polu trwają dość krótko, niemniej jednak mamy nadzieję, że już niedługo będą odczuwalne ich efekty. Dialog, który staramy się prowadzić z naszymi fanami, pozwali nam na jeszcze lepsze poznawanie opinii Internautów w kwestiach sensoryki i Experience Design. Tak innowacyjna firma jak Mood, musi istnieć w świadomości użytkowników mediów społecznościowych – mówi Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager w Mood Polska.

Osoby odwiedzające profil www.facebook.com/MoodPoland, mogą nie tylko śledzić najciekawsze trendy branżowe ale także uczestniczyć w merytorycznych dyskusjach na tematy związane z marketingiem sensorycznym i Expirience Design. Ideą profilu jest edukacja ludzi pasjonujących się marketingiem empirycznym oraz dążenie do tego, aby strona społecznościowa stała się rzetelnym źródłem informacji marketingowych, chętnie odwiedzanym przez internautów.