Logo

Marketing MIX

OOH magazine wspiera Expedycję IV Kongo

Po raz czwarty wyruszyła w świat Expedycja IV Kongo. Poprzednio celem podróży ekspedytorów były: Morze Czarne (2004), Mahrab (2006), Sey Kraków-Pekin (2008). Piątka pasjonatów offroadu, dalekich wypraw, podróży i wszystkiego, co z nimi związane wyruszyła do Kongo 1 lipca. Organizatorzy zamierzają przebyć samochodem przeszło 14 tysięcy dróg bezdroży Europy i Afryki w czasie niespełna 45 dni.

Celem uczestników tegorocznej wyprawy jest nie tylko dotarcie drogami i bezdrożami do „Serca Afryki“ – Kongo oraz stworzenie materiałów dziennikarskich przybliżających lokalną specyfikę, ale także promocja Polski i polskości , na całej trasie wyprawy.

OOH magazine wspiera medialnie tę niezwykłą podróż, a OOHowe koszulki dla podróżników ufundowała firma Texet, dystrybutor takich Marek jak Harvest czy D.A.D Sportwear.

Na bieżąco wyprawę można śledzić na:  https://www.facebook.com/e4kongo