Logo

Marketing MIX

Siemens Akademia Smaku – ekskluzywne spotkania z pasją

Akademia Smaku to odpowiedź na niezaspokojone potrzeby wszystkich tych, którzy kochają gotować i chcą rozwijać swoją pasję poprzez poznawanie jej sekretów w gronie profesjonalistów. Przygotowane przez nas tematy spotkań są wyjątkowe, bo nierealizowane przez jakiekolwiek szkoły gotowania. Tylko lider technologicznych innowacji i prawdziwy ekspert w kuchni, jakim jest marka Siemens, daje gwarancję spotkań na najwyższym poziomie, zarówno merytorycznym, jak i kulinarnym– komentuje Anna Drozdowska, Head of Brand Communication w firmie BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego.

Inspiracje płynące ze świata kulinariów stały się podstawą koncepcji dziesięciu ekskluzyw-nych spotkań w ramach nowego projektu Siemens Akademia Smaku. Wśród gości nie za-braknie ekspertów, blogerów i dziennikarzy, których łączy wspólna kulinarna pasja. Wszyscy będą mieli okazję wziąć udział w interaktywnych prezentacjach i degustacjach prowadzonych przez zaproszonych ekspertów, m.in. przez Elizę Mórawską (autorkę popularnego bloga White Plate), Giena Mientkiewicza (największego polskiego wielbiciela serów i największego ich znawcy), czy Leszka Szurkowskiego (wybitnego fotografa związanego z Akademią Nikona).

Wszystkie działania wspierać będą partnerzy główni – sieć delikatesów Alma oraz marka wody Jurajska, a także partnerzy techniczni: Nikon i Fiskars i medialni: Gotujmy.pl oraz Kukbuk.

Przez cały czas trwania Siemens Akademii Smaku dostępny będzie specjalny serwis Akade-mia Smaku Online, na którym pojawiać się będą m.in. fotorelacje, wywiady i przepisy, a także e-magazyn. Publikacja ta ukazywać się będzie cyklicznie, po każdym spotkaniu, a na jej kilkudziesięciu stronach znajdą się artykuły poświęcone danej tematyce, fotorelacje, wywiady z ekspertami i zaproszonymi gośćmi,  przepisy dań, a także specjalny poradnik – Poznaj sekrety kuchni Siemens. Kampania zakłada promowanie e-magazynu na portalach lifesty-le’owych typu Polki.pl, Uroda.pl, czy Fleszstyle.pl m.in. poprzez triple billboard, screening i megabanner etc. Publikacja będzie również obecna w serwisie Gotujmy.pl, w którym przewidziana jest promocja redakcyjna magazynu. Wszystkie działania wspierać będą także aktywności na facebook’owym fan page’u marki Siemens, media relations oraz konkursy dla blogerów.

Opracowanie działań promujących: agencja Insignia.