Agencja ConTrust rozpoczęła działania komunikacyjne dla Usability LAB, działu badawczego agencji KKVLAB, istniejącej na polskim rynku od 1999 roku.
Usability LAB to wyspecjalizowany zespół badawczy zajmujący się testowaniem i udoskonalaniem oprogramowania, stron, portali i sklepów internetowych, aplikacji mobilnych i platform e-commerce dla polskich i międzynarodowych firm. Eksperci firmy należą do międzynarodowych organizacji wyznaczających standardy branżowe, takich jak: The Interaction Design Foundation czy ACM: SIG-CHI, podejmują również aktywne działania w ramach projektów realizowanych przez Fundację Polak 2.0. Firma prowadzi także aktywną działalność edukacyjno-szkoleniową. Usability LAB jest również członkiem założycielem Izby Gospodarki Elektronicznej.
ConTrust we współpracy z Klientem przygotuje i wdroży strategię komunikacyjną dla Usability LAB.
Do obowiązków agencji należeć będzie strategiczne doradztwo komunikacyjne, rozwijanie relacji
z mediami, realizacja projektów i wydarzeń specjalnych. Kluczowym elementem działań będzie współpraca z uczelniami wyższymi i rozwijanie projektów edukacyjnych.
Umowa została zawarta na okres od września do grudnia 2013 roku, z możliwością przedłużenia. Agencja została wybrana na podstawie rekomendacji.
Ze strony agencji ConTrust projekt koordynować będzie Diana Stachera, PR Account Executive.