Logo

Marketing MIX

ConTrust dla Usability LAB

Agencja ConTrust rozpoczęła działania komunikacyjne dla Usability LAB, działu badawczego agencji KKVLAB, istniejącej na polskim rynku od 1999 roku.

Usability LAB to wyspecjalizowany zespół badawczy zajmujący się testowaniem i udoskonalaniem oprogramowania, stron, portali i sklepów internetowych, aplikacji mobilnych i platform e-commerce dla polskich i międzynarodowych firm. Eksperci firmy należą do międzynarodowych organizacji wyznaczających standardy branżowe, takich jak: The Interaction Design Foundation czy ACM: SIG-CHI, podejmują również aktywne działania w ramach projektów realizowanych przez Fundację Polak 2.0. Firma prowadzi także aktywną działalność edukacyjno-szkoleniową. Usability LAB jest również członkiem założycielem Izby Gospodarki Elektronicznej.

ConTrust we współpracy z Klientem przygotuje i wdroży strategię komunikacyjną dla Usability LAB.
Do obowiązków agencji należeć będzie strategiczne doradztwo komunikacyjne, rozwijanie relacji
z mediami, realizacja projektów i wydarzeń specjalnych. Kluczowym elementem działań będzie współpraca z uczelniami wyższymi i rozwijanie projektów edukacyjnych.

Umowa została zawarta na okres od września do grudnia 2013 roku, z możliwością przedłużenia. Agencja została wybrana na podstawie rekomendacji.
Ze strony agencji ConTrust projekt koordynować będzie Diana Stachera, PR Account Executive.