Logo

Marketing MIX

Marka Nobilia z nową identyfikacją wizualną

Marka Nobilia – specjalizująca się w komponowaniu delikatesowych koszy upominkowych w obszarze B2B – wprowadziła nową identyfikację wizualną. Odświeżeniu uległo logo oraz firmowa strona www.

Marka Nobilia – specjalizująca się w komponowaniu delikatesowych koszy upominkowych dla klientów biznesowych – wprowadziła nową identyfikację wizualną.
Odświeżeniu uległo logo oraz wszystkie podstawowe nośniki komunikacji marki. Nowe logo swoją formą nawiązuje do głównego obszaru aktywności Nobilii – komponowania delikatesowych koszy prezentowych. Specyfika działalności została również podkreślona w motto brzmiącym – „Prezenty ze smakiem”.

Zmianie identyfikacji wizualnej marki Nobilia, towarzyszy również premiera nowego internetowego serwisu firmowego.
– Odświeżeniem systemu identyfikacji wizualnej oraz zmianą serwisu firmowego chcieliśmy zaznaczyć wejście marki Nobilia w kolejne dziesięciolecie funkcjonowania na polskim rynku. Po 12 latach działania przyszedł czas na zmiany, na podkreślenie nowoczesności zarówno na poziomie oferty, jak i wszelkich materiałów promocyjnych oraz informacyjnych – mówi Anna Garmada, dyrektor marki Nobilia.