Logo

Marketing MIX

Polacy zaprojektują Lounge Bar HEINEKENA

Znamy finalistów drugiej edycji konkursu Open Design Explorations (ODE2) marki Heineken. Wśród nich znalazło się 20 wyróżniających się projektantów, którzy zachwycili swoją kreatywnością, wizjonerstwem i otwartością. W Polsce areną finału ODE2 stał się Open’er Festival, podczas którego wschodzące gwiazdy polskiego designu prezentowały swoje prace wewnątrz inspirującego Heineken Design Pavilionu, zaprojektowanego specjalnie na tę okazję przez Tomka Rygalika.

Międzynarodowe jury konkursu podkreślało wysoki poziom zaprezentowany przez polskich projektantów. Mark van Iterson, Global Head of Design marki Heineken i juror konkursu powiedział: „Jestem przekonany, że tegoroczna edycja ODE będzie wyjątkowa. Poziom nadesłanych projektów był wyjątkowo wysoki, co sprawiło, że wybór zaledwie 20 młodych twórców z całego świata był bardzo trudny. Polscy designerzy zaskoczyli mnie swoją otwartością oraz świeżym spojrzeniem na praktyczne przedmioty codziennego użytku. Nie mam wątpliwości, że Polacy będą mieli ważny wkład w finalny projekt Lounge Baru Heinekena. Nie mogę się doczekać, by rozpocząć z nimi współpracę!”.  

Do grona finalistów z Polski dołączyli:
* Paweł Pyzik (moda)
* Anna Paszkowska-Grudziąż (wnętrze)
* Piotr Chuchla (grafika)
* Kamila Staszczyszyn, Jakub Matyka (animacja)
* Karolina Chyziak-Włodarczyk (produkt)

O wyborze najlepszych artystów do finału ODE zadecydowała m.in. spójność zaprezentowanych koncepcji, niekonwencjonalne a zarazem praktyczne podejście do prezentowanego zagadnienia oraz charyzma i osobowość projektanta. Finaliści ODE2 będą następnie uczestniczyć w procesie tworzenia nowoczesnego Lounge Baru marki Heineken, który zostanie finalnie zaprezentowany podczas Milan Design Week 2014, a także pokazany w wybranych metropoliach na całym świecie.

Dzięki udziałowi w konkursie, projektanci z Polski będą mieli okazję pracować obok najzdolniejszych designerów z Meksyku, Singapuru czy Nowego Jorku. Już we wrześniu spotkają się, by wspólnie podzielić się doświadczeniami oraz pracować nad projektem lounge baru. Wspólne zadanie stanie się podstawą do międzynarodowej wymiany pomysłów, kreatywnej myśli oraz będzie niepowtarzalną szansą rozwoju dla wszystkich uczestników.

Zdjęcie: Paweł Pyzik, portfolio.