Najbliższe wydanie OOH magazine zapowiada się wyjątkowo. Grzegorz Filipek – Chief Marketing Officer krakowskiego Oknoplastu, opowiada o sukcesach na rynkach międzynarodowych i potencjale sponsoringu sportowego, również w świetle ostatniej umowy firmy z Borussią Dortmund. Dotychczasowe dokonania polskiego rynku reklamowego spróbuje podsumować Piotr Wasilewski. Przybliża nam swoją książkę, najlepsze kampanie i kulisy powstania słynnej „Nocy reklamożerców”.
Refleksją na temat polskiego rynku reklamy i polskich konsumentów dzieli się również Rafał Baran, CEO Grey Group Poland, a o efektywnym marketingu mówi Dagmara Brzezińska – Marcu, Dyrektor Ds. Marketingu Marek Kosmetycznych Unilever Polska. Nad perspektywą zmiany polityki wobec reklamy i nośników reklamowych w Warszawie zastanawia się Lech Kaczoń, Prezes IGRZ, a Marcin Gieracz, pomysłodawca badań Shopping Show, podsumowuje zwyczaje zakupowe Polaków.
W OOH magazine przyglądamy się również rynkowi opakowań i etykiet – o kondycji branży opakowaniowej wypowiada się Wacław Wasiak, Dyrektor Polskiej Izby Opakowań.
W numerze szeroko też o działaniach marketingowych w różnorodnym wydaniu, od słodkich i świątecznych upominków, przez oryginalne POS-y na interesujących rozwiązaniach out of Home kończąc.