Rozpoczyna się druga odsłona kampanii promującej Europejskie Forum Nowych Idei (EFNI) – organizowany przez Konfederację Lewiatan międzynarodowy kongres środowisk biznesowych, który już pod koniec września odbędzie się po raz trzeci w Sopocie. Hasło przewodnie kampanii brzmi „Gdzie rodzą się idee, które procentują w biznesie?”. Media plan obejmuje obecność Forum w telewizji, stacjach radiowych, prasie oraz on-line.
Kreację, wykorzystującą graficzny motyw wzbijających się w powietrze ptaków z orgiami, przygotowała agencja WALK Creative. Kampania ma przede wszystkim charakter wizerunkowy – prezentuje EFNI jako miejsce kreowania nowych idei, wyciągania odważnych wniosków i generowania niekonwencjonalnych rozwiązań. Podkreśla jednocześnie europejski i biznesowy charakter konferencji, podczas której co roku dyskutuje się na temat największych i najbardziej palących problemów Starego Kontynentu.
W kampanii wyemitowane zostaną 30-sekundowe spoty telewizyjne i radiowe, różne formaty internetowe oraz kreacje prasowe. Ogłoszenia reklamowe pojawią się w prasie ogólnoinformacyjnej, biznesowej i opiniotwórczej, w tym m.in. w Dzienniku Gazecie Prawnej, TVP Info, TVP 1 i TVP 2, Gazecie Giełdy Parkiet, Pulsie Biznesu, Bloomberg BusinessWeek Polska, The Warsaw Voice, tygodnikach opinii Wprost i Newsweek, miesięczniku Forbes, MBA Manager, ThinkTank, Liberté, serwisie WP.pl, a także stacjach radiowych: PiN i TOK FM. Działania trwać będą do 22 września.
Za planowanie i zakup mediów odpowiadał zespół marketingu i komunikacji EFNI.