Logo

Marketing MIX

BE Media dla Firmy Siemens – Kampania „Badaj słuch”

Ruszyła kampania „ Badaj Słuch” realizowana przez firmę Siemens i ich partnerów wraz z Biurem Reklamy BE Media.

Firma Siemens rozpoczęła ogólnopolską kampanię Badaj słuch.  Oprócz specjalnych punktów, gdzie bezpłatnie każdy może zbadać sobie słuch, stworzono spot reklamowy we współpracy z BE Media. Dorosły człowiek powinien badać swój słuch raz w roku, jednak ze względu na wysoką cenę tego badania wielu z nas tego nie robi.

W 65 placówkach medycznych Lux Med, zlokalizowanych na terenie całej Polski z dniem 1 sierpnia 2013r rozpoczęła się wielka kampania na nośnikach digital ooh. Kampania zachęca do zbadania swojego słuchu, a jednocześnie wykazuje z badań, że ponad 40% Polaków ma problemy ze słuchem.
Spot przygotowany we współpracy z biurem reklamy BE Media trwa 15 sekund i emitowany jest w prywatnych placówkach.

Z odbiorem spotu reklamowego mogą spotkać się osoby z wielu grup, od osób młodych po dorosłych i starszych.
Kampania ma na celu przede wszystkim edukację z zakresu konieczności badania słuchu. Otaczające nas duże miasta sprzyjają pogłębianiu się wad słuchu. Poprzez gwar samochodów, autobusów i tramwajów nasz słuch wystawiany jest na bardzo wysokie parametry decybeli. Dlatego tak ważne są badania kontrolne. Zachęca nas do tego kampania Siemens, która trwa do końca sierpnia 2013r.

Za wszelkie kreacje oraz zakup mediów odpowiedzialne jest Biuro Reklamy BE Media.