Logo

Marketing MIX

Nagroda Emmy dla reklamy Canona

Reklama zrealizowana przez nowojorski oddział agencji reklamowej Grey przygotowana dla marki Canon zdobyła nagrodę dla najlepszej reklamy podczas 65. ceremonii przyznania nagród Emmy.

Spot zatytułowany  "Inspired" pokazuje różnorodne sytuacje, w których fotografowie próbują uchwycić jak najlepszy kadr. Widzimy mężczyznę  wspinającego się na szczyt ośnieżonego dachu, by zrobić zdjęcie. Chwilę później w sercu safari kobieta ucieka przed żyrafą, a mężczyzna w jaskini pełnej nietoperzy  robi zdjęcie z flasehem. Całość kończy szybki pokaz wykonanych zdjęć.

Za reklamę odpowiada agencja Grey New York. Wyprodukowała ją firma MJZ, a rolę reżysera pełnił Nicolai Fuglsig. Wygrana ta przerwała 4-letnią passę agencji Wieden + Kennedy, która w tym roku była nominowana za spot „Jogger” zrealizowany dla Nike’a.

Dwie pozostałe nominacje do tej nagrody to opracowany przez BBH i Google Creative Lab „Jess Time” promujący przeglądarkę Chrome oraz będący reklamą Grey Poupon's  „The Chase” autorstwa agencji Crispin Porter + Bogusky.

Reklamę możecie obejrzeć tutaj: www.youtube.com/watch?v=sg-9LuCQXrk