Reklama zrealizowana przez nowojorski oddział agencji reklamowej Grey przygotowana dla marki Canon zdobyła nagrodę dla najlepszej reklamy podczas 65. ceremonii przyznania nagród Emmy.
Spot zatytułowany "Inspired" pokazuje różnorodne sytuacje, w których fotografowie próbują uchwycić jak najlepszy kadr. Widzimy mężczyznę wspinającego się na szczyt ośnieżonego dachu, by zrobić zdjęcie. Chwilę później w sercu safari kobieta ucieka przed żyrafą, a mężczyzna w jaskini pełnej nietoperzy robi zdjęcie z flasehem. Całość kończy szybki pokaz wykonanych zdjęć.
Za reklamę odpowiada agencja Grey New York. Wyprodukowała ją firma MJZ, a rolę reżysera pełnił Nicolai Fuglsig. Wygrana ta przerwała 4-letnią passę agencji Wieden + Kennedy, która w tym roku była nominowana za spot „Jogger” zrealizowany dla Nike’a.
Dwie pozostałe nominacje do tej nagrody to opracowany przez BBH i Google Creative Lab „Jess Time” promujący przeglądarkę Chrome oraz będący reklamą Grey Poupon's „The Chase” autorstwa agencji Crispin Porter + Bogusky.
Reklamę możecie obejrzeć tutaj: www.youtube.com/watch?v=sg-9LuCQXrk