III edycja Forum FMCG pod tytułem: „A-BRAND. Starcie o serca, umysły i …półkę”, która odbędzie się w dniach 26-27 listopada w Warszawie, to spotkanie top managerów odpowiedzialnych za rozwój i sprzedaż brandów.
Spotkanie to jest unikalną szansą na poznanie strategii tych firm, które inwestując w produkcję i rozwój marek udowadniają, że nawet na tak wysoce konkurencyjnym rynku są to działania wciąż opłacalne . Skoncentrujemy się na zmianach jakie warto wdrożyć w każdej organizacji chcącej rozwijać produkty markowe w sytuacji ewoluujących zwyczajów zakupowych konsumentów oraz rosnących udziałów produktów private label.
Dwie równoległe sesje tematyczne dotyczące „Rozwoju i zarządzania marką” oraz „Rozwoju sprzedaży” dadzą unikalną możliwość dostosowania agendy spotkania do własnych potrzeb.
Dodatkowo warsztat „4 BRANDINGI”, który wywraca do góry nogami schematyczne myślenie o zarządzaniu marką!
Zapraszamy na dwa nadzwyczajnie efektywne dni, pełne niedostępnej nigdzie indziej wiedzy, unikalnych doświadczeń, inspirujących dyskusji oraz networkingu!
Więcej szczegółów znajdą Państwo na stronie Forum: www.forum-a-brand.com
OOH magazine jest patronem wydarzenia.