Bank Zachodni WBK 23 września rozpoczyna największą w historii banku zintegrowaną kampanię marketingową, którą inicjuje proces wzmocnienia brandu trzeciej największej instytucji finansowej w Polsce. W tegorocznej odsłonie bankową ofertę promować będzie amerykański aktor, producent i reżyser filmowy Kevin Spacey. W pierwszym spocie, którego premiera telewizyjna zaplanowana jest na 1 października, Spacey reklamować będzie Konto Godne Polecenia.
Pierwszym produktem promowanym w jesiennej kampanii będzie Konto Godne Polecenia. Już od jutra w witrynach oddziałów Banku Zachodniego WBK pojawi się reklama z Kevinem Spacey zachęcającym do skorzystania z oferty banku. Kampania zakłada wykorzystanie m.in. TV, prasy, internetu, siatek wielkoformatowych na budynkach, ekranów bankomatów, monitorów LCD w placówkach banku oraz mediów społecznościowych.
Ogólnopolska promocja w prasie oraz Internecie, głównie na portalach informacyjnych i społecznościowych, rozpocznie się 23 września, tydzień później, 1 października nastąpi premierowa emisja spotów reklamowych w TV. Do końca roku Bank Zachodni WBK planuje jeszcze kilka odsłon reklamowych przedstawiających ofertę banku z udziałem nowej gwiazdy.
Za kreacje reklamowe odpowiada agencja Red8 Advertising. Zakupem mediów zajął się dom mediowy STARCOM. Reżyserem spotów jest Jurek Bogajewicz (Kasia i Tomek, Niania, Camera Cafe), a wyprodukował je dom produkcyjny PropellerFilm.