Logo

Marketing MIX

San Markos wypromuje Lubelskie

Agencja San Markos wygrała otwarty przetarg na kampanię promocyjno-wizerunkową Województwa Lubelskiego. Oferta została wybrana jako najlepsza spośród 13 zgłoszonych do przetargu. Kampania będzie miała zasięg ogólnopolski.

Kampania promocyjna, którą dla samorządu Województwa Lubelskiego opracuje i zrealizuje San Markos, ma pokazać potencjał oraz walory gospodarcze i turystyczne regionu. Jej celem jest zainteresowanie potencjalnych inwestorów, jak również zachęcenie turystów do spędzenia wypoczynku na Lubelszczyźnie. W ramach kampanii promocyjno-wizerunkowej agencja San Markos opracuje strategię i hasło reklamowe dla województwa, stworzy 45-sekundowy spot reklamowy oraz przygotuje kreację outdoorową.

– Promocja regionu to trudny temat. Znalezienie platformy komunikacji, która będzie akceptowalna dla tak szerokiej grupy, a jednocześnie nie będzie banalnie generyczna, to prawdziwe wyzwanie. Kluczowy jest brief.– mówi Piotr Zajlich, dyrektor strategiczny i kreatywny San Markos. – Muszę przyznać, że osoby odpowiedzialne za projekt po stronie Klienta to prawdziwi fachowcy – zrobili to bardzo dobrze .To dzięki ich pracy przy opracowaniu wytycznych mogliśmy przygotować odpowiedni koncept.