Lowe Warsaw przygotowało nową kampanię i materiały POS dla czystej wódki Wyborowa (Wyborowa S.A. – Pernod Ricard Polska).
Celem kampanii jest odświeżenie komunikacji marki (jej podstawowego wariantu: czystej), a także zwrócenie uwagi konsumentów na jej międzynarodowy charakter (marka Wyborowa jest jedną z najbardziej znanych polskich marek za granicą). W kampanii trzech mężczyzn nie będących Polakami (Brytyjczyk, Francuz i Australijczyk) potwierdzają swoją fascynację Polską i polską kulturą oraz jednocześnie marką Wyborowa.
Do zadań agencji LOWE Warsaw należało opracowanie strategii komunikacji i rozwiązań kreatywnych. W wyniku prac zespołu powstały trzy key visuale oraz materiały POS, które będą eksponowane w handlu tradycyjnym i nowoczesnym. Warto podkreślić, iż jest to kolejna kampania przygotowana i zrealizowana przez agencję Lowe Warsaw dla marki Wyborowa.
Autorzy koncepcji:
Dyrektor kreatywny: Kinga Grzelewska i Marcin Nowak
Team: Bart Biały i Łukasz Gromkowski
Art. buyer: Eliza Karczewska
Obsługa Klienta: Maciej Łapiński, Janusz Buzalski