Logo

Marketing MIX

Modern frontier – globalna kampania levi’s® na jesień 2013

Kampania marketingowa kolekcji Levi’s® na jesień 2013 skupia się wokół idei nowoczesnych granic. W ramach kampanii nawiązano współpracę ze współczesnymi pionierami – pełnymi pasji, innowacyjnymi i kreatywnymi twórcami z różnorodnych dziedzin, takich jak sztuka, film, czy design, którzy udowadniają, że dzięki pracy ich wizje artystyczne mogą stać się rzeczywistością. Zestawienie mniej i bardziej znanych osób pozwala na poznanie wielu interesujących punktów widzenia na temat przekraczania współczesnych granic.

Globalna kampania na wybranych rynkach z całego świata zaistnieje w formie cyfrowej, drukowanej, kinowej, out-of-home oraz w elementach kampanii doznaniowej. Wersja drukowana obejmuje różnorodne amerykańskie krajobrazy w roli tła, utrzymane w czarno-białej kolorystyce. Ta stylistyka wywołuje skojarzenia z amerykańskimi tradycjami i ułatwia odkrywanie powiązań między nowoczesnością a historycznym dziedzictwem, podkreślając ponadczasowy charakter kolekcji na jesień 2013. Delikatne kolorowe wstawki w krajobrazach zapowiadają główne motywy kolekcji na wiosnę 2014.

Hasło przewodnie kampanii Modern Frontier brzmi “The Future is Leaving” – komunikat wyświetlany na kolejowych tablicach wzmacnia ideę rozwoju, ciągłej podróży i przygody. Kampania motywuje współczesnych pionierów do działania zgodnie z zasadą „Go Forth”.

“Equipped for the modern frontier” to kolejne z haseł kampanii odwołujące się do opowieści o konkretnych produktach. Empiryczna manifestacja Modern Frontier łączy się bezpośrednio z postacią artysty Douga Aitkena i jego najnowszym projektem Station to Station: A Nomadic Happening.