Logo

Marketing MIX

Golden Drum: 121 zgłoszeń z Polski

Do tegorocznej edycji konkursu Golden Drum napłyneło 121 zgłoszeń z Polski. Pracami jury zajmującego się kategorią Single Channels będzie kierował Jakub Korolczyk, dyrektor kreatywny Grey Group Poland.

121 polskich zgłoszeń w Golden Drum to o 20 mniej niż w poprzednim roku. Wtedy to nagrodę Grand Prix i Trzy Złote Bębny otrzymała agencja DDB Warszawa za reklamę „Rozkład jazdy” dla McDonald’s. Nagrodzone też zostały agencje Young & Rubicam, Hypermedia Isobar, Leo Burnett Warszawa, Havas Worldwide Warsaw i Grey Worldwide Warsaw.

Do tegorocznej edycji konkursu nadesłano 1395 prace, o 43 mniej niż w ub.r. Zgłoszenia pochodzą od 307 firm. Zdecydowanie najwięcej prac zgłosiły firmy z Rosji (312), natomiast po ponad 100 zgłoszeń nadesłały firmy z Polski, Turcji, Rumunii i Czech.

Najwięcej prac (301) zostało zgłoszonych w kategorii Prasa. 219 zgłoszeń napłynęło w kategorii Outdoor, 194 – w kategorii Film, a 107 – w kategorii Digital.