Dla Klientów, przyjaciół oraz mediów MOSQI.TO zorganizowało odlot i .TO dość dosłownie. Impreza odbyła się 27 września w Łodzi.
Zaczęło się od lotu balonem, potem było już tylko lepiej. Po tym, jak wszyscy którzy się oderwali od ziemi szczęśliwie wylądowali, impreza przeniosła się do siedziby MOSQI.TO na Wigury 13.
– Zależało nam by świętować z nieszablonowo i z polotem, czyli dokładnie tak jak pracujemy. Tylko tak jesteśmy w stanie odzwierciedlić sposób naszego myślenia i działania. Wierzymy, że za takie podejście jesteśmy nagradzani. Ostatnio II miejscem wśród polskich agencji w kategoriach: Kreacja i Produkcja, Obsługa Klienta oraz Cena – mówi Magdalena Szmidt, z MOSQI.TO.
Potwierdzeniem nieszablonowości agencji jest także wyróżnienie w konkursie Golden Arrow za akcję „Przysiądź się!” dla IKEA oraz nagroda POS Star za przygotowanie POSów dla whisky William Lawson’s marki Bacardi Martini Polska.