Logo

Marketing MIX

Sieć Premio z loterią, do wygrania Fiat 500

Sieć serwisów samochodowych Premio rusza z loterią, w której do wygrania są Fiat 500 oraz bony o wartości 250 zł. Za obsługę akcji i wspierającej ją kampanii reklamowej odpowiadają firmy Linea Recta i Upgrade Marketing.

W loterii może wziąć udział każdy, warunkiem jest zakupienie lub skorzystanie z usług serwisów Premio za minimalną kwotę 50 zł, wypełnienie otrzymanego kuponu i wrzucenie go do urny znajdującej się w punkcie Premio. Akcja rozpoczyna się 7 października i potrwa do 14 lutego przyszłego roku. Do wygrania w niej są Fiat 500 oraz 112 bonów podarunkowych o wartości 250 zł na usługi mechaniczne w serwisach Premio. Dodatkowo wszystkim klientom rozdawane są drobne upominki przydatne w aucie.

Akcję wspierają działania reklamowe w prasie (tytuły lokalne i ogólnopolskie) oraz internecie (m.in. mailing, aktywności na Facebooku). Za obsługę loterii oraz przygotowanie materiałów reklamowych odpowiada agencja Linea Recta, a za dobór mediów – agencja Upgrade Marketing.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl