Logo

Marketing MIX

Citylighty Clear Channel na sieci komórkowej Lycamobile

Trwa kampania outdoorowa sieci komórkowej Lycamobile. Klient zdecydował się zrealizować kampanię na wyłączność z Clear Channel Poland.

W 11 największych aglomeracjach Polski, takich jak Warszawa, Kraków, GOP, Lublin, Wrocław, Łódź, Białystok, Poznań, Bydgoszcz, Szczecin, Trójmiasto, na 500 nośnikach Clear Channel Poland, typu citylight pojawiły się plakaty prezentujące najnowszą ofertę sieci Lycamobile „Do wszystkich 39”.

Kampania ma na celu zwiększenie świadomości marki Lycamobile oraz informację o wprowadzeniu nowej, bardzo atrakcyjnej oferty „Do wszystkich 39”.  Pakiet pozwala na nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci oraz w obrębie sieci Lycamobile w Polsce. Nowa oferta to także 500 MB Internetu w Polsce.  Bez umowy, za jedyne 39 zł przez 30 dni.

Kampania jest realizowana w drugiej połowie października. Za dobór mediów odpowiada firma
Clear Channel Poland.