Rozpoczyna się trzecia część kampanii Banku Zachodniego WBK z Kevinem Spacey, przygotowanej przez Red8 Advertising. Tym razem komunikacja skierowana jest to właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Reklamowany jest bowiem kredyt dla firm, który Bank oferuje wraz z zabezpieczeniem gwarancją de minimis.
Jest to kolejna odsłona kampanii z Kevinem Spacey, która ma na celu wzmocnienie wizerunku Banku Zachodniego WBK jako jednej z najsilniejszych marek bankowych w Polsce.
Po reklamie Konta Godnego Polecenia oraz aplikacji mobilnej, Bank Zachodni WBK promuje ofertę dla biznesu. Kampania obejmie telewizję, prasę, internet i materiały POS w placówkach Banku Zachodniego WBK.
Red8 Advertising odpowiada za strategię komunikacji, pomysł kreatywny, negocjacje z aktorem oraz przygotowanie materiałów BTL.
Klient: Bank Zachodni WBK
Marka: Bank Zachodni WBK
Cel kampanii: wizerunkowo-produktowy
Czas trwania kampanii: październik – bez podania terminu zakończenia
Przedstawiciel Klienta: Artur Sikora, Patrycja Klarecka, Monika Talaga
Przedstawiciel Agencji: Piotr Potorski
Team Kreatywny: Jurek Przeździecki, Mirek Kulisz, Irek Broda
Studio produkcyjne: Propeller Film
Reżyser: Jerzy Bogajewicz
Planowanie i zakup mediów: Starcom
Media: telewizja, prasa, internet, materiały POS