Logo

Marketing MIX

Relacja filmowa z Festiwalu Marketingu i Druku 2013

Ponad 130 wystawców, tysiące artykułów reklamowych, ogromne maszyny drukarskie, a to wszystko dla prawie 3 tys. zwiedzających – tyle udało się zmieścić w relacji filmowej obrazujacej dwa dni Festiwalu Marketingu i Druku.

Wśród prezentowanych nowości zwiedzający mogli zapoznać się z różnorodną ofertą artykułów promocyjnych, drugą grupę branżową stanowili przedstawiciele szeroko rozumianego rynku poligraficznego. Do grona wystawców dołączyli w tym roku również producenci opakowań, drukarnie z tego segmentu rynku reklamy  – m.in. drukarnie etykiet oraz dostawcy mediów i maszyn.

Targom towarzyszyły wydarzenia specjalne – konferencje tematyczne i całodniowa konferencja poświęcona tematyce web2print. W ramach festiwalu odbył się także konkurs POS STARS – na najlepsze display’e reklamowe.  Uhonorowano także nagrodzonych w konkursie o Złote Medale – na najbardziej innowacyjne produkty. Zwiedzający w czasie targów mogli również głosować w konkursie Super Gift na nagrodę publiczności dla najlepszego gadżetu reklamowego.

W gronie zwiedzających znalazły się agencje reklamowe, drukarnie,  jak również przedstawiciele firm FMCG, branży farmaceutycznej, kosmetycznej, przemysłowej i tworzyw sztucznych, producenci, dystrybutorzy i technolodzy branży opakowaniowej.

Relację filmową z Festiwalu Marketingu i Druku 2013 można obejrzeć pod linkiem: www.youtube.com/watch?v=n40WV092N7M&feature=youtu.be